OT - Vad gör du just nu?
Har nyss badat, dansat i två timmar och funderar på en kvällspromenad. Ikväll är det The Office på kanal 9, wiie!
Just nu ska jag sätt igång med dagens träning, det blir en timmes zumba och en timmes belly dance workout. Ska bli skönt ;)
Jag är van vid att OT betyder Opererande Thetan, men här betyder det nånting annat,
Haha ja, på forum betyder det Off Topic, alltså Utanför Ämnet.
Lyssnar på musik och får ryggen slaktad av en katt… Jädra djur att klättra på allt 
Alltid Oavsett
Har precis tittat färdigt på ett avsnitt av serien merlin fårn säsong 3, ätit en apelsin och nu snart dags för sängen :)
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Just precis nu har jag precis klätt på mig ordentligt (faktiskt), jag är sjuk och jäklig och trött efter en natt med råttor som rymmer ur burarna, och katter som inte vet om de vill vara ute eller inne xD Ska sätta igång med städning nu som försummats under veckan då jag var ännu sjukare.
Här har man suttit och jagat hovslagare halva förmiddagen, fått tag på en som kommer ut på onsdag så lillkillen får nya dojjor på tassarna.
Snart dags för en löjligt sen lunch, sen ut till stallet och grejja. Vet inte vad jag ska göra nu när jag skrivit klart här bara….
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Sitter vaken för andra natten i rad nu, igår av roliga skäl, i morse väcktes jag av att sambon kom hem vid fyra och sa att det hade brunnit igen i soprummet, sjätte gången nu, och en timme senare skrek han åt mig att vakna för det brann utanför. Så sprang vi ut, och det brann i trappen bredvid. Garanterat samma människa. Börjar bli oroligt eftersom jag bor på markplan O_O
Så nu ska jag lägga mig och försöka somna om, lycka till liksom. Brandkåren har precis åkt, bara polis och väktare kvar.
Vaknade i morse med förkylning:( Nyser och snörvlar, men huvudsaken att jag hinner bli bra tills tisdag, då DANSEN börjar!