vilken sajt ? du fick hit mig med din rubrik iaf ;)
gör nåt skoj, quiz, tävling, film, foton.
Medarbetare på Rexkanin iFokus och Omplacering iFokus.
Mina största intressen är Hälsosam livsstil, Djurens välfärd och Kristen tro.
Bästa är väl om det kommer en värd som kan ta tag i sajten. För det finns ingen idag. Den som sitter som värd har avslutat sitt konto.
Om nån vill ta över värdskapet så kontakta killarna. Här finns lite info om vad som krävs av en värd plus en mail-adress. Finns en tråd utlagd sen länge att sajten söker värd.
.
Om vi kan kalla den "magdans och ROCKRING" så är jag pepp! :D Jag kan en del om rockring/ hula hooping, är ganska bra på det, men inget om magdans typ….
jo :) men hör av er om ni vill göra en kombinerad grupp, då kan jag vara Medarbetare. :)
Jag hittade denna sighten via google och nere bland "alla sighter" hittar jag inte denna sight? vilken kategori ligger den på? , kanske kan vara svår att hitta?
Gud vad bra jag stavar…
Ja! Aleya du är ju som jag har förstått det som mest aktiv här, du om någon skulle ju vara perfekt som värd! och om den skulle komma med så att det blir lättare att hitta sighten så kommer det nog att komma mera folk!:)
Gud vad bra jag stavar…
#10 ok…Men det behövs en sightvärd och eftersom att du ändå verkar vara riktigt intresserad av det så tror jag inte att det gör något:D
Gud vad bra jag stavar…
#12 fast man ska ju kunna skriva artiklar. Och jag som inte kan något om magdans skulle få det svårt. Sen är tiden inte något jag heller har. Är redan värd och Medarbetare på två siter här. Så det blir nog lite tight.

Memento mori

Medarbetare för Julen
ok:/
Gud vad bra jag stavar…
Förslag: Aleya (och andra som vill) kan ju göra intervjuer till tex lärare och deltagare på magdansen!! :D Om du går en kurs nu, eller känner folk som gör det… vad sägs? :) filma och fota också!
#15 vad menar du med att det bara kan läggas upp av en värd?
Gud vad bra jag stavar…
#15 om det ska bli en vettigt fin artikel så har bara värden och Medarbetare tillgång till att göra det.

Memento mori

Medarbetare för Julen
försöker man inte så lär inget ske…
Gud vad bra jag stavar…