Annons:
Etikett09-undersökningar-och-tävlingar
Läst 1129 ggr
[Jodine]
11/23/10, 5:53 PM

Hur kom du hit?

Rubriken säger väl allt, jag är nyfiken på hur just du hittade till magdans.ifokus?

Flört

Annons:
[Malin]
12/9/10, 3:08 PM
#1

Genom ett tips ;)

[Spanaren]
12/10/10, 4:51 PM
#2

Genom att ha i fokus startsida där alla ny information läggs in Flört

/kram

[Jodine]
12/10/10, 6:26 PM
#3

#2 smart ;)

ullebulle
12/11/10, 12:12 PM
#4

Hej,

Jag hittade hit via ett inlägg på andlig utveckling-forumet.

Effie
12/11/10, 2:50 PM
#5

Jag kikade in på matdagboken.se (där jag inte är medlem) och råkade se ett inlägg om magdans. Blev nyfiken, och när jag såg att det var här på iFokus gick jag in och anmälde mig. Dansar inte magdans, men har varit nyfiken i många år (jo, jag har varit med på en pröva-på-lektion en gång)


Visst går det. Om inte annat, så går det galet

[Jodine]
12/17/10, 2:37 AM
#6

#5 kul =) Hoppas att jag med den här sajten kan inspirera till att prova på ännu mer, och kanske till och med börja dansa på heltid. Man måste ju börja nånstans ;)

Och är det något du undrar över (eller ja, alla ni medlemmar överhuvudtaget) så är det bara att fråga, så ska jag hjälpa till så gott jag kan!

Annons:
LinaN
12/21/10, 7:18 PM
#7

JAg skulle göra ett inlägg på Miljö.ifokus ang den nya vargjakten och uppropet om detta så såg jag när jag scrollade ner till miljö (som inte ligger som favorit) så såg jag att magdans fanns som sajt! tjohoo tänkte jag!

Men slår ett slag för skyddandet av vargen här med! Skriv under om du vill ha vargarna kvar!

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Perly
1/9/11, 10:06 PM
#8

Startsidan :)

Alltid Oavsett

Tove-
1/14/11, 11:28 PM
#9

Jag funderade faktiskt själv på att starta ett "magdans.ifokus" eller "orientalisk dans.ifokus" så jag tog en titt på listan över alla iFokus och såg att det redan fanns! Superhärligt att intresse finns och att äntligen kunna prata med folk som fattar att magdans innebär mer än att rulla på magen ;)

Nyfiken på vegansk styrketräning? Då kan du kika in på min blogg http://veganlifting.blogspot.se/

Rita-S
2/18/11, 10:33 AM
#10

www.ifokus.se där dom annonserar alla nya sajter :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Rita-S
2/18/11, 10:33 AM
#11

dubbelt!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Upp till toppen
Annons: