Magdans iFokus

Magdans

Etikett08-om-sajten-och-ifokus
Läst 1227 ggr
LinaN
0

Dåligt med uppdateringar

inga nya artiklar på nästan 2 år? Hur kommer det sig?

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Varga
0

Känns som att sidan är helt död, vilket är jättetråkigt… Jag försöker att kommentera varje gång det kommer ett inlägg men har inte så mycket att bidra med i nuläget… Skulle vara roligt om det kom något nytt!

LinaN
0

Har hittat ett forum som är internationellt och där är bra mycket mer drag….. tråkigt att det enda svenska lättillgängliga forumet är setndött…

Carrolinline
0

Hon som har startat sajten kanske har tappat intresset? Om någon annan som brinner för det hade tagit över hade det kanske varit mer action här inne :)

**Malin**
0

WHOOO det nästan ekar här !=/ jag ville ju ha lite koll runt jkpg ,finns det ingen som vet om det finns någon magdansös man kan gå o  titta på o jag har en liten princessa som är galen i det=)))

Ha de göttCool www.123minsida.se/Familgen Snygg

pavor-nocturnus
0

ptja… Då kanske man ska göra någonting åt det :) Kan ju maila ifokuskillarna och fråga om de kan få tag i henne om man skulle behöva en ny Medarbetare eller något..

LinaN
0

#5 tror inte att nya Medarbetare hjälper, tror att en fullständig blodtransfusion behövs ^^ jag har inte tillräckligt med kunskap för att kunna driva denna sajten, är en mycket glad amatör men är långtifrån så kunnig så att jag skulle kunna skriva artiklar.

sisela
0

I förrgår startades  ett nytt svenskt magdansforum. Inte för att jag vill lura iväg er från iFokus men det kanske händer lite mer på det nya när det kommer igång.

http://www.magdansforum.se/

LinaN
0

#7 man söker ju sig naturligt till där det finns mest drag…. i dagsläget häckar jag på en internationell sida. men ibland blir det väldigt svårt med språket…

sisela
0

Jag tror det är samma sida som jag är på :) Bellydanceforums eller hur?!

LinaN
0

#9 Bellydanceforums.net :)

sisela
0

jag är "gisela" där :)