Magdans iFokus

Magdans

Etikett03-kurser-evenemang-och-träffar
Läst 1619 ggr
**Malin**
4

Tokig dotter =)))

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Som sagt jag har en dotter som är 4 o hon är precis sjövild i magdans ,hon springer här hemma o vill dansa =)) vi brukar vara i turkiet o då kollar vi alltid magdans (mest för hennes skull) vi tycker det är kul med =)) Men hon ÄLSKAR det =)) o får hon inte vara med o dansa blir hon tokig=))

Hon har nästan börjat lära sig rulla magen o är jätte duktig på att vifta på höfterna Hhaha  ja hon kommer bli en riktigt bra mag dansös;)

Så jag undarar hur är det med magdans i jönköping nässjö trakten o hur gammla får de vara att börja =)jag skulle med kunna tänka mig att börja =) o finns det någonstans man kan gå o titta i jkpg?=))

Mycket tacksamm för svar =))

Ps Skickar med ett kort där hon inte ens fyllt 3 o redan då var magdans hög prioritet ;))

Ha de göttCool www.123minsida.se/Familgen Snygg

LinaN
1

Jag skulle säga att kolla med lokala medborgarskolan eller folkuniversitetet, tror inte det finns några rena barngrupper.

Sen tvivlar jag på att barn far illa av dans i unga år om de inte blir tvingade att göra det. utan man leker. om du tex går kursen och dansar så kommer hon också dans.

Underbar bild! :D

Är det en svensk motsvarighet av Sadie på gång kanske? :D

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

**Malin**
1

#1 Hahha ja okej ska kolla =)) nej jag tvingar inte henne det är hon själv som vill=)))

Nu sisst vi var i turkiet så fick hon inte dansa med magdansösen (det var i september) o det grämer hon sig än !!! hahah sötnöten går omkring o säger att sisst vi var i turkiet så fick jag INTE dansa !!

Hahha vi fick sitta o hålla fast henne ,hon älskar det ;)

har fått musik av en turk här på området ,det är hennes älsklingsskiva =)) hon sätter i gång den o börjar dansa =))

ho har ordnat så de har magdans kläder på dagis =)

O så säger hon till mig i bland att sätta på magdans på datorn =)

skulle vilja veta om det finns något ställe eller så det dansar en magdansös i bland =)

Ha de göttCool www.123minsida.se/Familgen Snygg