Magdans iFokus

Magdans

Etikett08-om-sajten-och-ifokus
Läst 1553 ggr
[Jodine]
0

Kom igen nu!

Öka aktiviteten lite här nu, som det ser ut nu så ligger vi på noll. Starta trådar, skicka artiklar till mig, diskutera, visa bilder, videos osv. Jag känner det som att jag har slut på ideeer just nu, och ni medlemmar behöver bli aktiva, eftersom det är ju trots allt ni som ÄR forumet ;)

Vore synd om de bestämde sig för att stänga ner sidan bara pga lågt aktivtetsindex =/

Skogselva
0

Du kanske kan skriva om kända dansare, och eventuella föreställningar som sker i Sverige under året?

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

LinaN
0

Jodine, d uska inte behöva känna dig orolig för att de ska stänga ner sajten pga lågt AI, jag fick nästan "tjata" i 2 år för att de skulle stänga ner lajv ^^

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

[Jodine]
0

Nej, jag menade alltså att om sajten är så pass inaktiv så kommer jag antagligen att sluta engagera mig och avsäga mig värdskapet, och inte annonsera efter någon ny. så då stängs den ju automatiskt ner

Tove-
0

Ingen fara att det blir en inaktiv sajt nu när jag har hittat hit ;) Haha

Nyfiken på vegansk styrketräning? Då kan du kika in på min blogg http://veganlifting.blogspot.se/

[Jodine]
0

#4 Haha låter bra det!

SandraBo
0

jag tycker verkligen att du inte ska behöva stänga ner sajten, keep up the good work ^^

Varma Hälsningar
SandraBo

-Värd på Law of Attraction iFokus

Babzana
0

Hoppas verkligen att den här sajten inte stängs ner, nu när jag äntligen har hittat hit…Förresten..kan man hålla vissa frågor mer privat inom magdanskretsen? Har en del idéer jag skulle vilja förverkliga, och som jag vill diskutera med enbart magdansvänner, iaf till att börja med…

sheilaspicasso
0

Jag har också just hittat hit. Hittade magdansworkout på youtube och tänkte att det måste vara nåt för mig som ska träna bålstabilitet och koordination. Det är jättekul och nyttigt!

[Jodine]
0

#7Jag har skapat en privat medlemsgrupp nu, och lagt till dig som medlem, så skicka mig ett PM med användarnamn på de du vill diskutera med så lägger jag in de med.