Annons:
Etikett03-kurser-evenemang-och-träffar
Läst 1569 ggr
[Jodine]
12/3/10, 12:15 AM

Stockholm Belly Dance Festival

Mellan den 2-5 juni 2011 är det dags för nästa SBDF på Riddarfjärdsskolan. Än så längeä r det ju inte klart vilka som kommer att dansa och vilka lärare/kurser som ska finnas, men jag kommer hålla lite koll och uppdatera när jag vet mer.

Var du där 2010? Kommer du åka dit nästa år? Har du möjlighet till samåkning? Diskutera här!

Annons:
ullebulle
1/10/11, 1:26 PM
#1

Jag ska åka till SBDF i år. Det sammanfaller ju dessutom med Kristi Himmelsfärdsdag, så jag behöver bara ta ledigt en dag från jobbet. Glad Lämpar sig ju alldeles utmärkt för en långhelg i Stockholm. Nu väntar jag bara på att programmet ska komma upp på hemsidan så jag vet hur jag ska lägga upp schemat…

[Jodine]
1/10/11, 2:03 PM
#2

#1 Kul! Jag vill också åka dit men vet itne alls hur det ser ut för mig i sommar, ekonomi osv, boende kan jag fixa gratis, men resten. Jag ska dck avsätta de dagarna för BDF, just in case liksom ;)

LinaN
1/10/11, 3:21 PM
#3

Jag hoppas på att kunna åka, har ignen aning om vart man ska bo eller något alls. Åker från Trollhättan antingen tillsammans med någon som har vägarna förbi eller så blir det tåg.

Boende? det är ett senare problem :D

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

ullebulle
2/28/11, 5:52 PM
#4

Nu har ett schema kommit upp på SBDF's webbsida.

Det fattas lite information än, som t.ex. svårighetsgrad på klasserna, men det kanske uppdateras senare. Har inte bestämt vad jag ska gå på än…

Upp till toppen
Annons: